Сучасний урок в Новій українській школі

Актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетентностей особистості.

Формування компетентностей в учнів зовсім не заперечує необхідності знань. Компетентнісне навчання – це  динамічне поєднання знань, умінь та цінностей. Лише в комплексі це дає результат. Знання в цьому випадку – не самоціль, а радше засіб формування умінь. Адже недостатньо просто засвоїти окремі знання й уміння, важливо навчитись їх застосовувати як у типових, так і в нестандартних, нових для дитини ситуаціях. Це дає змогу сформувати ціннісне ставлення до цих знань, навчитись адаптуватись та шукати шляхи ухвалення рішень у різноманітних ситуаціях.

9 січня 2025 року на базі опорного закладу «Ліцей №2 міста Немирова Немирівської міської ради» (директор Гудима Тетяна Анатоліївна) був проведений семінар-практикум «Вимоги до сучасного навчального заняття. Реалізація компетентнісного підходу».

Семінар складався з трьох частин:

1. Ділова гра «Урок математики в 3 класі «Фінансові задачі». Самоаналіз уроку.

2. Ділова гра «Урок географії в 6 класі «Води суходолу. Річки та їхні частини». Самоаналіз уроку.

3. Практичне заняття «Реалізація компетентностей  в початковій школі і базовій школі. Основні вимоги до розроблення навчальних програм».

Семінар-практикум підготовлений відділом управління освітніми закладами КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» (завідувач Ковальчук В.І.). У семінарі взяли участь Дзюба Лариса Володимирівна, вчитель початкових класів Вінницького ліцею №33 і Сташко Інна Василівна, вчитель географії закладу загальної середньої освіти №4 м. Гайсин.
















Коментарі