Актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетентностей особистості.
Формування компетентностей в учнів зовсім не заперечує необхідності знань. Компетентнісне навчання – це динамічне поєднання знань, умінь та цінностей. Лише в комплексі це дає результат. Знання в цьому випадку – не самоціль, а радше засіб формування умінь. Адже недостатньо просто засвоїти окремі знання й уміння, важливо навчитись їх застосовувати як у типових, так і в нестандартних, нових для дитини ситуаціях. Це дає змогу сформувати ціннісне ставлення до цих знань, навчитись адаптуватись та шукати шляхи ухвалення рішень у різноманітних ситуаціях.
9 січня 2025 року на базі опорного закладу «Ліцей №2 міста Немирова Немирівської міської ради» (директор Гудима Тетяна Анатоліївна) був проведений семінар-практикум «Вимоги до сучасного навчального заняття. Реалізація компетентнісного підходу».
Семінар складався з трьох частин:
1. Ділова гра «Урок математики в 3 класі
«Фінансові задачі». Самоаналіз уроку.
2. Ділова гра «Урок географії в 6 класі «Води
суходолу. Річки та їхні частини». Самоаналіз уроку.
3. Практичне заняття «Реалізація компетентностей в початковій школі і базовій школі. Основні вимоги до розроблення навчальних програм».
Семінар-практикум підготовлений відділом управління освітніми закладами КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» (завідувач Ковальчук В.І.). У семінарі взяли участь Дзюба Лариса Володимирівна, вчитель початкових класів Вінницького ліцею №33 і Сташко Інна Василівна, вчитель географії закладу загальної середньої освіти №4 м. Гайсин.
Коментарі
Дописати коментар