Реалізація Концепції «Нова українська школа». Особливості оцінювання в другому циклі базової середньої освіти.
Реалізація
Концепції «Нова українська школа». Особливості оцінювання в другому
циклі базової середньої освіти.
На
запрошення керівника опорного закладу «Ліцей №2 м. Немирова» Немирівської
міської ради Гудими Т.А. 18 жовтня 2024 року був проведений методичний
семінар-практикум для керівників ліцею і
його філій «Особливості оцінювання в другому циклі базової середньої освіти» за
участю завідувача відділу управління освітніми закладами Ковальчук В.І.
Система оцінювання дозволяє реалізувати
принципи дитиноцентризму в оцінювальній діяльності , що передбачає відкриття
учням перспектив постійного розвитку відповідно до власних можливостей щодо
опанування навчальним досвідом. Вона має
відповідати концептуальним засадам Нової української школи і сприяти досягненню
обов’язкових результатів навчання учнів , визначених у Державному стандарті.
В «Рекомендаціях щодо оцінювання
результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту
базової середньої освіти» (Наказ МОН №1093 від 02.08.2024 року) визначено загальні критерії оцінювання,
зокрема, загальні підходи до встановлення результатів навчання учнів, а також
критерії оцінювання за освітніми галузями. Підходи ж до оцінювання в різних класах однієї школи можуть
мати відмінності, спрямовані на реалізацію освітньої програми закладу освіти та
автономії вчителя.
Під час роботи семінару- практикуму в ліцеї було опрацьовано 3 моделі системи
оцінювання навчальних досягнень учнів і заповнення класних журналів. Змодельовано
практичний семінар для вчителів, які викладають в 5-7 класах, щодо заповнення
Свідоцтва досягнень учнів (І ч.-характеристика навчальної діяльності, ІІ ч.-характеристика
результатів навчання).
Педагоги подякували за можливість
зустрітися в реальному часі.
Завідувач відділу управління освітніми закладами КЗВО «Вінницька академія
безперервної освіти» Ковальчук В.І.
Коментарі
Дописати коментар