Реалізація Концепції «Нова українська школа». Особливості оцінювання в другому циклі базової середньої освіти.

 


Реалізація  Концепції «Нова українська школа». Особливості оцінювання в другому циклі базової середньої освіти.

        На запрошення керівника опорного закладу «Ліцей №2 м. Немирова» Немирівської міської ради Гудими Т.А. 18 жовтня 2024 року був проведений методичний семінар-практикум для керівників  ліцею і його філій «Особливості оцінювання в другому циклі базової середньої освіти» за участю завідувача відділу управління освітніми закладами Ковальчук В.І.

Система оцінювання дозволяє реалізувати принципи дитиноцентризму в оцінювальній діяльності , що передбачає відкриття учням перспектив постійного розвитку відповідно до власних можливостей щодо опанування навчальним  досвідом. Вона має відповідати концептуальним засадам Нової української школи і сприяти досягненню обов’язкових результатів навчання учнів , визначених у Державному стандарті.

В «Рекомендаціях щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти» (Наказ МОН №1093 від 02.08.2024 року)  визначено загальні критерії оцінювання, зокрема, загальні підходи до встановлення результатів навчання учнів, а також критерії оцінювання за освітніми галузями. Підходи  ж до оцінювання в різних класах однієї школи можуть мати відмінності, спрямовані на реалізацію освітньої програми закладу освіти та автономії вчителя.

Під час роботи семінару- практикуму  в ліцеї було опрацьовано 3 моделі системи оцінювання навчальних досягнень учнів і  заповнення класних журналів. Змодельовано практичний семінар для вчителів, які викладають в 5-7 класах, щодо заповнення Свідоцтва досягнень учнів (І ч.-характеристика навчальної діяльності, ІІ ч.-характеристика результатів навчання).

Педагоги подякували за можливість зустрітися в реальному часі.

Завідувач відділу управління освітніми  закладами КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»  Ковальчук В.І.



Коментарі