Всеукраїнський експеримент в базовій школі

 

        Досягнення нових цілей  української школи  потребує постійного пошуку шляхів модернізації змісту освіти . Реалізація компетентнісного підходу вимагає системних  розроблень , створення навчально-методичних комплексів , розробок  сучасних методів і  технологій навчання , де мають бути розгорнуті цільові та методичні орієнтири компетентнісно орієнтованого навчання  із зазначенням пріоритетних способів навчальної взаємодії, особливостей інтегрування , оцінювання тощо . Оцінювання змісту і методик навчання учнів базової школи зумовлене потребою в систематичному використанні можливостей загальної середньої освіти  для здійснення особистісно орієнтованого навчання  та створення науково-методичного супроводу для реалізації Концепці ї Нової української школи.  26 січня 2024 року на базі КВНЗ «Вінницька академія безперервної  освіти»  відбувся семінар-практикум  « Науково-методичний супровід  реалізації Концепції «Нова українська школа»» для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти, які беруть участь у інноваційному  освітньому проекті  всеукраїнського рівня  “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”.  В ході роботи семінару заступники директорів працювали  над   розробкою  зразка Свідоцтва досягнень для  учнів  7 класів   , враховуючи всі новітні методичні  рекомендації, розробки , досвід роботи пілотних шкіл . У роботі семінару взяла участь   Рябоконь О.В.,  перший проректор КВНЗ «Вінницька академія безперервної освіти», відповідальна за реалізацію проєкту   “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”  у  Вінницькій області.

         Ковальчук В.І., завідувач відділу управління освітніми закладами.





Коментарі