Досягнення нових цілей української школи потребує постійного пошуку шляхів
модернізації змісту освіти . Реалізація компетентнісного підходу вимагає
системних розроблень , створення
навчально-методичних комплексів , розробок
сучасних методів і технологій
навчання , де мають бути розгорнуті цільові та методичні орієнтири
компетентнісно орієнтованого навчання із
зазначенням пріоритетних способів навчальної взаємодії, особливостей
інтегрування , оцінювання тощо . Оцінювання змісту і методик навчання учнів
базової школи зумовлене потребою в систематичному використанні можливостей
загальної середньої освіти для
здійснення особистісно орієнтованого навчання
та створення науково-методичного супроводу для реалізації Концепці ї
Нової української школи. 26 січня 2024 року
на базі КВНЗ «Вінницька академія безперервної
освіти» відбувся
семінар-практикум « Науково-методичний
супровід реалізації Концепції «Нова
українська школа»» для заступників директорів з навчально-виховної роботи
закладів загальної середньої освіти, які беруть участь у інноваційному освітньому проекті всеукраїнського рівня “Розроблення і впровадження
навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в
умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”. В ході роботи семінару заступники директорів
працювали над розробкою зразка Свідоцтва досягнень для учнів 7
класів , враховуючи всі новітні
методичні рекомендації, розробки ,
досвід роботи пілотних шкіл . У роботі семінару взяла участь Рябоконь О.В., перший проректор КВНЗ «Вінницька академія
безперервної освіти», відповідальна за реалізацію проєкту “Розроблення і впровадження
навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах
реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” у Вінницькій області.
Ковальчук В.І., завідувач відділу
управління освітніми закладами.
Коментарі
Дописати коментар