Перші підсумки впровадження Державного стандарту базової середньої освіти

 


 20 травня 2024 р. в онлайн-форматі  проведено вебінар «Перші підсумки впровадження Державного стандарту базової середньої освіти (адаптаційний цикл) , в якому  взяли участь працівники Комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти»,   Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, КУ «Херсонський міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» , керівники закладів загальної середньої освіти Вінницької, Івано-Франківської  та Херсонської областей.

        Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти поетапно розпочалось з 2022-2023 навчального року. Перехід на нову модель навчання  спрямований на зміни в організації освітнього процесу, які мають забезпечити можливості формування у здобувачів освіти ключових компетентностей і наскрізних умінь, визначених Державним стандартом, сприятиме вихованню ціннісних орієнтирів відповідно до Концепції «Нова українська школа».

Сьогодні освітяни України аналізують особливості впровадження цієї освітньої реформи у адаптаційному циклі базової середньої  освіти, визначають проблеми та виклики щодо забезпечення ефективного впровадження  Нової української школи.

Під час проведення вебінару  учасники проаналізували нормативно-правове забезпечення управління якістю освітньої діяльності; обговорили особливості впровадження освітньої реформи у адаптаційному циклі базової середньої освіти; визначили проблеми та виклики щодо забезпечення впровадження другого етапу НУШ; ознайомилися з кращими практиками управлінського супроводу реалізації НУШ у адаптаційному циклі базової середньої освіти; проаналізували управлінську діяльність керівника закладу освіти щодо організації впровадження  Нової української школи.

Учасників зустрічі привітав Роман Зуб’як, ректор Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, Ольга Рябоконь, перший проректор КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»,  кандидат географічних наук, доцент.

У ході зустрічі виступили:

Людмила Мендусь, директорка Гайсинського ліцею №7 Гайсинської міської ради (Внутрішній моніторинг в ліцеї щодо підсумків впровадження НУШ в адаптаційному циклі базової середньої освіти);

Світлана Павлуник, директорка Калинівського ліцею №1 Калинівської міської ради (Практика компетентнісного підходу педагогів ліцею щодо реалізації Державного стандарту базової середньої освіти);

Тетяна Катріна, директорка Літинського ліцею - опорного закладу загальної середньої освіти № 2 Літинської селищної ради (Діяльнісний підхід  як вектор спрямованості освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості: освітні практики педагогів ліцею);

Вікторія Ілліна, директор Херсонського міського центру професійного розвитку  педагогічних працівників (Трансформація вчителя у  системі НУШ: освітні практики педагогів Херсону);

Тетяна Федорів, директорка Калуського ліцею №10 Калуської міської ради (Професійне зростання педагогів у Новій українській школі: інновації та особливості діяльності педагогічної спільноти Калуського ліцею № 10);

Ганна Пасічна, директорка Коломийського ліцею №9 Коломийської міської ради (Політики і процедури управлінського супроводу впровадження другого етапу НУШ в Коломийському ліцеї № 9).

Модератори Ольга Нижник, завідувачка лабораторії управління та організації освіти, старша викладачка кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти , Валентина Ковальчук , завідувачка відділу управління освітніми закладами КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»

   У заході взяли участь  146 педагогів.











Коментарі