Впровадження Державного стандарту базової
середньої освіти поетапно розпочалось з 2022-2023 навчального року. Перехід на
нову модель навчання спрямований на
зміни в організації освітнього процесу, які мають забезпечити можливості
формування у здобувачів освіти ключових компетентностей і наскрізних умінь,
визначених Державним стандартом, сприятиме вихованню ціннісних орієнтирів
відповідно до Концепції «Нова українська школа».
Сьогодні освітяни України аналізують особливості
впровадження цієї освітньої реформи у адаптаційному циклі базової середньої освіти,
визначають проблеми та виклики щодо забезпечення ефективного впровадження Нової української
школи.
Під час проведення вебінару учасники проаналізували нормативно-правове
забезпечення управління якістю освітньої діяльності; обговорили особливості
впровадження освітньої реформи у адаптаційному циклі базової середньої освіти; визначили
проблеми та виклики щодо забезпечення впровадження другого етапу НУШ; ознайомилися
з кращими практиками управлінського супроводу реалізації НУШ у адаптаційному
циклі базової середньої освіти; проаналізували управлінську діяльність
керівника закладу освіти щодо організації впровадження Нової
української школи.
Учасників зустрічі привітав Роман Зуб’як, ректор Івано-Франківського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат
педагогічних наук, доцент, Ольга Рябоконь, перший проректор КЗВО «Вінницька академія безперервної
освіти», кандидат географічних наук,
доцент.
У
ході зустрічі виступили:
Людмила
Мендусь, директорка Гайсинського ліцею №7 Гайсинської міської ради (Внутрішній
моніторинг в ліцеї щодо підсумків впровадження НУШ в адаптаційному циклі
базової середньої освіти);
Світлана
Павлуник, директорка Калинівського ліцею №1 Калинівської міської ради (Практика
компетентнісного підходу педагогів ліцею щодо реалізації Державного стандарту
базової середньої освіти);
Тетяна
Катріна,
директорка Літинського ліцею - опорного закладу загальної середньої освіти № 2
Літинської селищної ради (Діяльнісний підхід як вектор спрямованості
освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь
особистості: освітні практики педагогів ліцею);
Вікторія
Ілліна,
директор Херсонського міського центру професійного розвитку педагогічних
працівників (Трансформація вчителя у системі НУШ: освітні практики
педагогів Херсону);
Тетяна
Федорів,
директорка Калуського ліцею №10 Калуської міської ради (Професійне зростання
педагогів у Новій українській школі: інновації та особливості діяльності
педагогічної спільноти Калуського ліцею № 10);
Ганна
Пасічна, директорка Коломийського ліцею №9 Коломийської міської ради (Політики і
процедури управлінського супроводу впровадження другого етапу НУШ в
Коломийському ліцеї № 9).
Модератори Ольга Нижник,
завідувачка лабораторії управління та організації освіти, старша викладачка
кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ,
Валентина Ковальчук , завідувачка відділу управління освітніми закладами КЗВО
«Вінницька академія безперервної освіти»
У заході взяли участь 146 педагогів.
Коментарі
Дописати коментар